Saturday, 11 June 2011

malam di city square : ))

hari nie hari yg paling lame qu kuar gan dak2 nie buat mase qu da blaja at PD .
time nie gak laa mmbe qu yg sowang tu balik pekan . n kami keluar dalam kol 11 pagi n pulang dalam kol 12 lebihh . .

kol 12.24 kami lepak at DIVA karok jap smapi pecahh suare baru gerak g CS .
mase tu lak citew KL GENGSTER baru kuar . . so pew ag k'org ponn g tgok wayang at CS .
uhhh time tu rmai glew orgg tiket ponn bayak habis . . sib baek ahhh mmbe qu camcing gan org dlm tu dpt ah ngok wayang : ))
sbelum wayang start kami pon g rayau2 at kedai2 . . t'tibe lak ahhh kaki qu sakit . .
sekali tangal kasut kaki MELECIT siyoottt ! ! so g la beli kasut jap . . m'yesal qu pakai kasut tumit tinggi time tu !
kol 6.30 kami keluar dari pangung . jalan2 jap dalam mall tu pastu grak g PASAR KARAT .
lpak at sane smpail makan  t'tibe dapat call dari mak pia . atuk ita m'ninggal n kami ponn trus gerak balikk .

No comments:

Post a Comment